söndag 21 november 2010

Nytt jobb, lite halvtaskigt liv

Ja då har man då fått nytt jobb och jag måste erkänna att jag trivs riktigt bra! fick t ex jordgubbstårta i fredags ;) bara det liksom! nej men det är faktiskt helt okej!
Jag hoppas nu bara på att vi hittar någonstans att bo! inte så kul dock att man lär va lite halvt bostadslös vid jul....bbuuuhuuu jag som älskar att pynta!!
ska pynta hos mormor istället :)

Så ume... jag va på stan i lördags hmm...vi va där i typ 40 min och då hade vi sett allt! hade till och med hunnit köpa en redbull och lite julklappar! jag menar när man måste åka på rusta och jysk för att fördriva dagen då är det faktiskt lite illa...MEN skärpning, jag har velat flytta hem och nu har jag chansen!

Det är bara att bita i det sura äpplet ibland och leva med det man har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar